söndag 31 december 2017

Årets höjdpunkter

Ännu ett roligt bloggår har passerat och jag är så glad och tacksam över allt jag får vara med om tack vare den här bloggen. I år har jag fått chansen att ta del av många roliga saker och idag tänkte jag se tillbaka på årets höjdpunkter! 

Den 8 juni blev jag inbjuden till pressvisningen av PAX-ljudvandringen. Jag tog ledigt från skolan och hängde i Mariefred på den första officiella visningen av ljudvandringen som lanserades. Det var en häftig upplevelse då jag både fick chansen att uppleva PAX-världen på ett nytt sätt och möta många intressanta människor! 


I augusti var det äntligen dags för Anna Ahlunds releasefest för hennes nya bok Saker ingen ser. Den ägde rum i Norstedts-huset i Stockholm och väldigt rolig! En fin fest för en fin bok av en fin författare med fina människor! 

 

Bokmässan var såklart också en av årets höjdpunkter. En hel helg i böckernas tecken då jag fick chansen att lyssna på många intressanta författare, träffa andra boknördar och hänga med min mamma! Jag hoppas att vi åker på bokmässan även nästa år! 



Hela året har jag även skrivit för tidningen Hemmaliv som ges ut i Eskilstuna där jag bor. Det är en stor ära för mig att få skriva i en tidning och något jag verkligen är glad för att jag fått göra! Även 2018 har jag fått möjligheten att fortsätta skriva i tidningen och det ska bli riktigt roligt! 


Så mycket roligt som hänt under 2017! Hoppas 2018 blir ännu bättre! Gott nytt år alla bokälskare! Här kan du läsa min årssammanfattning av 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar