tisdag 2 maj 2017

Tipsar om Tio över ett i Hemmaliv

Som ni kanske vet skriver jag för tidningen Hemmaliv! Och nu finns majnumret ute!

Förra våren skrev jag för TioMedia i deras gratistidning Hemmaliv och det har jag fått chansen att göra även i år! TioMedia ger ut ett gratismagasin i vändbart format där man från ena hållet kan läsa Hemmaliv och andra hållet Nöjesliv. Tidningen finns att hämta gratis på olika platser runt om i Eskilstuna och Strängnäs, bland annat i olika affärer, på Tuna Park och i 21:an. Du som vill kan även läsa tidningen digitalt här. 

I majnumret (på sida 31) tipsar jag om boken Tio över ett, av Ann-Helén Laestadius som vann 2016-års Augustpris i barn- och ungdomskategorin. Knutet till den boken skriver jag om att kunna känna igen sig i böcker och vikten av det. Här hittar du mitt reportage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar