söndag 28 december 2014

Bokpaket

God jul i efterskott! Hoppas att ni haft en underbar jul med eran familj och att ni är nöjda med era julklappar!

Jag fyller år 20 december så därför får jag många presenter vid den här tiden på året. Jag tänkte berätta om mina presenter som har med böcker att göra här eftersom att detta är en bokblogg, men jag fick många andra fina presenter också.

  • "Vad Milo såg", av Virginia Gregor - Jag köpte den i tidig julklapp till mig själv och jag håller på att läsa den nu. Den verkar hittills väldigt bra!
  • "Jag måste berätta", av Magda Eggens - Det är en bok som handlar om andra världskriget och ska bli spännande att läsa.
  • "Jag ger dig solen", av Jandy Nelson - Jag har sett den på många bokbloggar så jag hoppas att den är bra!
  • Jag läser - alltså finns jag - En läsdagbok där man skriver upp böckerna man läst. Jag har skrivit upp alla böcker jag läst sedan 2009 och det ska jag fortsätta med.
  • 2 presentkort på Akademibokhandeln


Jag är jättenöjd över alla mina presenter och det ska bli kul att läsa/använda dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar